Pagina's

woensdag 6 januari 2010

Tijd voor wat nieuws

Hallo allemaal,

De feestdagen zijn weer voorbij dus het is weer tijd voor wat anders dan kerstkaarten.
Afgelopen weekend ben ik ijverig geweest en heb mijn papier (ondere andere op kleur) gesorteerd. Heel nuttig want zo kan ik alles weer goed terug vinden. Zo kwam ik nog een restje Basic Grey papier tegen. Te mooi om te laten liggen dus ik dacht ik maak er een aantal kaartjes mee. Dit in combinatie met geschept papier, lintjes, bloemetjes en knoopjes. Oh ja en glimsteentjes. Uiteindelijk heb ik van dit kleine restje nog tig kaarten kunnen maken. Heel handig :) De bovenste kaart heb ik gemaakt voor Mrie haar 18e verjaardag. Deze viel gelukkig in de smaak ;) Niet alle foto's zijn even scherp maar hopelijk ist nog een beetje te zien.

Tot de volgende keer!
 
 

 
 

Deze vind ik zelf erg leuk. De randjes heb ik met bruine inkt wat gebrusht.

 




Hier heb ik het tekstkadertje nog vrij gelaten, als ik een doel heb voor deze kaart dan kan ik dat altijd nog invullen. De layout heb ik trouwens zelf verzonnen bij deze kaart.
 

Geen opmerkingen: