Pagina's

zaterdag 6 maart 2010

Mozaiek

Hallo allemaal!

Vandaag vierde een vriendin van mij haar verjaardag, vast gefeliciteerd!
Het was een gezellig feestje met lekkere hapjes en veel mensen.

Zij vroeg iets om te mozaieken. Dat kon natuurlijk geregeld worden. Afgelopen week ben ik naar de mozaiekwinkel geweest hier in de buurt. Allerlei kleuren steentjes gekocht en in een houten bakje gedaan. Dit bakje is ook weer te mozaieken. Twee vliegen in 1 klap.

Voor een bijpassende kaart heb ik als basis een witte kaart genomen. Op die kaart heb ik allemaal vierkantjes van 2x2 cm geplakt, als een mozaiek.   De kleuren die op de kaart zitten komen ook overeen met de kleuren die ik gekocht heb. Omdat ik zwarte vierkantjes wat te opvallend vond op de kaart heb ik gekozen om met een zwart stiksteekje de boel te accentueren. Tis geen echt stiksteekje maar gedaan met een zwarte fijnliner.  


In het midden voor de gezelligheid een theepotje, omdat ze nogal van theedrinken houd.

Op de achterkant nog een klein detail. En als label aan het kado ook hetzelfde idee als de kaart. Daar heb ik ook nog een tekst op gestempeld.

Groetjes en een fijn weekend!

Vera




 

De achterkant, en hieronder het complete setje!

 

Geen opmerkingen: