Pagina's

woensdag 28 april 2010

Rood Wit Blauw Oranje

Goeiemiddag allemaal,

Al genoten van het heerlijke weer? Ik wel hoor. Er is zelfs al verkleuring geconstateerd!

Omdat te lang in de zon niet goed voor de mensch is moest ik die tijd natuurlijk vullen met wat anders. Mijn half afgekomen kaart is nu ook af!

Wie em krijgt is nog geheim, maar ik plaats em al wel vast even. Tis weer wat anders dan de kaartjes die ik afgelopen tijd heb geplaatst, maar wel lekker vrolijk.
Het stempeltje is van Ollyfant   Cute he! De knopjes in de bloemen heb ik van kopspelden afgeknipt want ik had precies rood wit blauw nodig en die had ik niet in plaksteentjes. Zo kan het ook. Blijft goed zitten met een beetje 3dkit erachter.

Het papier is van verschillende blokjes bij elkaar geraapt.

Bij http://www.create4fun-challenge.blogspot.com is er weer een leuke challenge. Deze kaart doet daarvoor mee.
Mocht je eens interesse hebben in van mijn kaarten, of je wilt iets voor een speciale gelegenheid, laat het me gerust weten.

Groetjes,
Vera 



 


Geen opmerkingen: