Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Nieuwe website!

Welkom op mijn nieuwe website!!

Vanaf vandaag gaat mijn blogspot officieel de lucht in!
Oudere berichten kun je terugvinden op www.creavera.punt.nl
We zijn er nog mee bezig om te kijken of dat blog getransporteerd kan worden, maar dat zal nog even duren (Hoeraa, gelukt! Nu de plaatjes nog).

Ik heb vandaag nog geen kaart gemaakt.

Wel een supertoffe stempel gewonnen met de challenge bij http://dutchcardlovers.blogspot.com/


Leuk istie he?
Met deze kaart had ik meegedaan:


Verder vanmorgen de plaatselijke fourniturenzaak beroofd van wat lintjes en frutsels, heerlijk om daar af en toe es langs te gaan! Deze ga ik waarschijnlijk gebruiken voor een speciaal project.


En gisteren kwam ik nog supermooi (en supergoedkoop) raffialint en band tegen. Ik heb het netjes op rolletjes gerold en vastgezet met een kopspeld. Gezellig he?


Dit was het voor nu, binnenkort meer!

Groetjes,

Vera

Geen opmerkingen: