Pagina's

maandag 10 mei 2010

Time flies, celebrate!

Hallo allemaal,
Vandaag een kaartje voor een huwelijksjubileum.
Aan de hand van een nieuwe schets ben ik aan het werk gegaan.
Ik heb het papier van Papermania gebruikt, blijft ook zo mooi! I love it!
De randjes bruin gemaakt met stempelinkt.  
Het stempeltje is van Kars en de lettertjes van Cosmo Cricket.
Verder heb ik op sommige blaadjes in het papier nog een beetje glitterlijm gedaan.
En hartjessteentjes in de hartjes van de bloemen. Lintje vastgeniet aan het label.

Al benieuwd naar het resultaat....???
Kijk gauw hieronder!
Groetjes,
Vera
 
 

De sketch van http://trulyscrumptiouschallenges.blogspot.com:
(ik had me voorgenomen om niet met buitenlandse challenges mee te doen maar toen ik deze sketch zag vond ik em zo leuk dat ik toch maar overstag ben gegaan)

Geen opmerkingen: