Pagina's

zaterdag 31 juli 2010

Beterschap

Goeiemiddag!

Zo net even de laatste hand gelegd aan een beterschapskaartje.
Het afdrukje is van CCdesigns, deze vond ik ook wel schattig.
Het kleuren met copics gaat me steeds beter af, dit was ook weer een uitdaging om het netjes te krijgen.
Gelukkig had ik wel de kleuren in huis die goed bij het papier passen.
Het papier is overigens van Eline en dat oranje is van Cosmo.
Verder nog wat creatables met glimsteentjes :)
Zo pasten ze mooi bij de zonnebloem van de stempel.

Groetjes,

Vera




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://anyoneforanya.blogspot.com/
http://krista-kris-challenges.blogspot.com/
http://paperplaychallenges.blogspot.com/

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Vera
Wat een leuke kaart. Je hebt leuk papier gebruikt.
Bedankt voor het meedoen aan Anyone for Anya
Yvonne x

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat leuk dat je meedoet met Anyone for Anya

gr hetty

Julie zei

Nice work with the sketch, your card is very pretty.

Creative Momma zei

beautiful card...I love your image and paper choice...Thanks for joining us on Anyone for Anya

HUgs
Marina

Creagea zei

supermooi kaartje en heel mooi ingekleurd
liefs Gea

Angèle zei

Apart mooie kleurencombi dat bruin met roze! Zelf heb ik nog nooit met copics gekleurd...het ziet er mooi uit Vera!

Groetjes, Angèle

Krista zei

Mooie kaart Vera ! Leuk dat je meegedaan hebt met C&T !

Marjanne zei

Hallo Vera, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, ik heb jouw blog ook even bekeken, erg mooi!! Ik zal zeker nog langskomen!!

susie zei

Hoi Vera,

ben vandaag via, via, via op jouw blog terechtgekomen en heb hier al mooie dingen gezien en dit kaartje is het ook weer.
Ik kom nog terug !

Groetjes Susie