Pagina's

zondag 19 september 2010

Vintage Christmas

Hallo allemaal!

Vanmiddag heb ik lekker even een kaartje gefreubeld.
Met wat restjes Vintage Christmas papier van Eline.
Dit papier is echt mooi :)
Op de site van http://dutchcardlovers.blogspot.com/ stond weer een nieuwe sketch die ik heb gebruikt.

Het bloemetje heb ik licht bestempeld met een muzieknoten stempel en
het ronde stempeltje is ook van Eline.
Verder komt het tagje weer van Tim Holtz.
Heb em in mn vorige kaart ook gebruikt.
Blijft gaaf.
Oh ja, en nog wat takjes en een muntje, gewoon voor de gezelligheid.

Zo dat was het weer voor nu, kerstkaart nummer 4 is klaar.

Groetjes,

Vera





Deze kaart doet mee bij http://dutchcardlovers.blogspot.com/

8 opmerkingen:

Angèle zei

Heel mooi papier ja. Ik zag het liggen in 'n scrap-shop en liet het liggen want oh 6 oktober komt de lijn uit van Eline's huis. Heb je alles al gezien? Bof ik even dat ik in oktober jarig ben :) Het staat op mijn verlanglijstje bovenaan!
Prachtige kaart Vera. De ticket, bloem, leuke stempel en muntje maken het af!

Groetjes, Angèle

PatriciaKleijn zei

heel mooi hoor

*Kus Patries*

Creagea zei

Vind je kaart prachtig,echt supermooi gemaakt
liefs Gea

Viv zei

Wat een mooi kaartje, Vera!
En het is idd prachtig papier, leuk hoe je het kaartje hebt afgewerkt met het muntje en het ticket!

Groetjes Vivian

Ilse zei

wauw vera, het is heel apart geworden vind ik, mooi gedaan !

miriam zei

wat een mooie kaart en leuk papier heb je gebruikt

Bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam

susie zei

Mooi kaartje Vera, leuke details !

groetjes , Susie

Angèle zei

Bofferd! Ik moet nog 4 weken wachten :(
Mocht de bestelde producten wel zelf ophalen, maar heb ze heel snel weer moeten afgeven. Maar goed ook anders had ik het papierblok stiekempjes opengemaakt. Oh Vera... niet te veel gaan showen hier!

Groetjes, Angèle