Pagina's

woensdag 22 december 2010

Kerstkaarten overzicht deel 2

Hallo allemaal,

Zoals beloofd,  tweede en laatste deel van mijn kerstkaarten.
Ik kon alleen niet meer wachten tot morgen, dus daarom nu alvast.

Ik wil een supergave website met jullie delen waar je leuke tags, papier en andere dingen kunt downloaden.
Ja mensen... het is ook nog gratis! Hoe super is dat!

http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/

Door deze site kwam ik op het idee voor mijn laatste paar kerstkaarten.

Normaal ben ik echt niet zo van de kerstmannen, maar toen ik deze zag... vond ik ze wel leuk!
Ik had gelijk een beeld in mn hoofd hoe de kaart ging worden.
Vooral... Vintage!!

Zie hier het resultaat!




 Check die postzegels... zijn ze niet schattig!!
Oh.. en zie ik daar Cosmo Cricket papier??


 Ook nog maar een rechthoekige kaart (mn papier was op ;))



 Zo, gezellig alle kerstmannen op een rijtje.

Zo, dit waren ze dan. 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie trouwe bezoekjes en leuke reacties in het afgelopen jaar!
Voor jullie, hele fijne feestdagen en een creatief en gezond 2011!

Groetjes,

Vera


11 opmerkingen:

LiLi M. zei

Deze zijn ook weer heeeel mooi Vera, ik ben echt een fan van vintage spulletjes. Wat een geluk als je zo'n kaart ontvangt, er wordt me ook een bagger rondgezonden. Nu lekker uitrusten, of aan het kokkerellen, hoe dan ook ik wens je fijne dagen!

susie zei

Die zijn echt weer knap Vera !!
De kaartjes hé , nie de kerstm.... hihi.
Zo mooi met al die details, nog steeds de kaartjes dus.
Tof met die postzegels zo.

Seg en de kaartjes uit je vorige post zijn prachtig !!!
Jouw creaties zijn altijd zo properkes afgewerkt.

Nog een zalige kerst voor jou en T... ;)

Superwarme groetjes , Susie

Helga Teunissen zei

Ik ben ook niet zo'n fan van kerstmannen, en inderdaad zoals jij het nu gedaan hebt is het helemaal TOP. Ik ga ook gelijk je tip van die leuke site eens bekijken.
Fijne feestdagen.
Groetjes Helga

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi gedaan Vera!!
Fijne dagen! Groetjes, Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Vera.

Fijne kerstdagen en een gezond 2011.
Liefs Riet.

Marit zei

Ha Vera!

Deze kaartjes zijn ook super zeg, wat een leuke kerstman! Ik ga snel eens op de site kijken die je noemt.

Fijne kerstdagen en tot blogs!

Groetjes,
Marit

Splashes of Pink and Mint zei

Supermooie kaartjs! Vintage blijft gewoon een lekkere stijl om in te werken.
Ik wens jou hele fijne dagen toe en een heel goed en creatief 2011!
Groetjes Elly

Viv zei

Zo Vera jij bent echt wel heel creatief geweest in de decembermaand!
Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. De vintage Kerstman is inderdaad super!

Een fijne jaarwisseling, liefs Viv

Angèle zei

Ja leuk he die kerstmannen! Je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt.
Fijn uiteinde Vera en alle goeds voor een creatief 2011.

Groetjes, Angèle

LiLi M. zei

Hoi Vera! Ik wil je een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011 toewensen met veel mooie creaties en veel blogplezier!

Marlis zei

Wow!!!!
Supermooie kaartjs!!
Groetjes Marlis