Pagina's

woensdag 6 april 2011

Home sweet Home in Blue

Goeiemiddag allemaal!

Zo, hier ben ik weer hoor... mijn inspiratie was even kwijt,
Gelukkig heb ik em gisteren weer gevonden en ben weer aan het kaarten maken geslagen.

Deze verhuiskaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een foto van een vlinder.
Deze vlinder stond ook op het verhuisbericht.


Voor de kaart heb ik papier van Eline gebruikt, een al wat ouder blokje maar het blijft mooi!
En natuurlijk wat stempeltjes. Het kantje kocht ik weer bij de lintjeswinkel, heerlijk!
Alle randjes heb ik met de hand gestikt en de randjes van het papier bewerkt met zwarte inkt.

De cirkel heb ik ook weer zelfgemaakt, zo leuk om te doen en zo makkelijk!
Probeer het ook eens :)

Zo, dan nu de kaart, ik zal jullie niet langer laten wachten!
Morgen laat ik jullie zelfversierde cupcakes zien!

Groetjes,

Vera







Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://mojomonday.blogspot.com/ (sketch)
http://www.craftyourpassionchallenges.blogspot.com/ (anything goes)
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/ (distressing)
http://corrosivechallengesbyjanet.blogspot.com/ (pastel colours)
http://cupcakeinspirations.blogspot.com/ (inspiration)

19 opmerkingen:

Marjanne zei

wat een supermooie kaart!!

Marjan zei

Ben blij dat je je inspiratie weer hebt! Dit is een schitterende kaart!!! Prachtige kleurtjes en die cirkel heb je erg mooi gemaakt, daar kan mister Holtz nog wat van leren, haha.

Groetjes, Marjan

Saskia zei

Vera, wat heb je 'n prachtige kaart gemaakt!! Al die mooie details passen perfect bij elkaar, super!!

Groetjes, Saskia :)

Marit zei

Hoi Vera,

Wow, hij is super zeg, je kaart! Erg mooi die bloemcirkel en dat sleuteltje maakt het helemaal af. Ben benieuwd naar je cupcakes!

Groetjes,
Marit

Judith zei

Hallo Vera,
Ik vind je kaartje ook heel leuk geworden. Het papier is een van mijn favorieten. Mooi ook, hoe je het lint zo verwerkt hebt!
groetjes Judith

Angèle zei

Wow hij is mooi zeg! Net of ik van binnen naar buiten kijk op een mooie voorjaars-dag. Dat gevoel krijg ik bij deze prachtige kaart!

Groetjes, Angèle

susie zei

O O Vera wat heb je weer een PRACHTIG kaartje gemaakt !
MOOOI met die cirkel en jouw vlinders !
Je hebt de naald en draad weer ter hand genomen, zie ik. Zo netjes afgewerkt zoals we gewoon zijn van jou !
Zachte kleurtjes en alles past bijeen. KNAP !!

Nog een fijne avond, liefs !

Inge zei

Je bent er weer! Met gelijk een mooie kaart, heel erg leuk je cirkel en ook je roesje onderaan :)

Ellen zei

Wat een prachtige kaart is dit, de kleuren komen zo mooi bij elkaar en je rozet is geweldig!

Groetjes Ellen

Helga Teunissen zei

Het is weer een superleuke kaart geworden, grote kans dat is deze LO nog eens van je ga "lenen" als je dat goed vindt.
Groetjes Helga

Dorcas zei

Simply gorgeous!! I’m so glad you could play with us at Dutch Dare Challenge!
Hugs,
Dorcas

Desirée-ScrapDees zei

oh dit is echt een mooie kaart geworden zeg, prachtige kleurtjes!

Rachel Hope zei

So gorgeous! Love all the details! Thanks for playing along at Cupcake Inspirations this week!

Susan Says (Stupid Stuff) zei

This is so cute! Thanks very much for joining in with our Pastel Colours challenge at Corrosive Challenges, and good luck! :D

Veronica Z zei

Your card is stunning! Thank you for playing along with CIC this week!

Lisa zei

So pretty! Thanks for joining us at Cupcake Inspirations this week!

Denimo zei

Your card is absolutely beautiful!! I love every little aspect! So glad you could join us at CIC this week.

eline pellinkhof zei

Dat is weer eens iets heel anders zeg. Leuk! X Eline

sammi zei

Very pretty. The stitching is a wonderful touch. Thank you for sharing with us at Craft Your Passion in our Anything Goes challenge!