Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Birdslabel

Hallo allemaal!

Allereerst weer bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige labels!
Altijd leuk om te lezen :)

Vandaag ook weer een label, met vogels.
Er gaat vandaag een nieuwe challenge van start bij De Creatieve Zebra.
Zin om mee te doen? Het thema is: mannen/jongenskaart.

Onderstaande kaart maakte ik voor mijn vaders verjaardag.


Het papier is van 7Gyspsies, de vogeltjes heb ik uit het papier geknipt.



Labelstempeltje van de action, nog wat lint, touw en een stiksteekje.
Je hebt overigens tot 13 maart de tijd om mee te doen!

Groetjes,

Vera

15 opmerkingen:

Marjanne zei

ook deze is weet TOP!!

Sieta zei

Hij is prachtig geworden Vera!

Liefs van Sieta

Tineke zei

Ik vind het een hele mooie label geworden Vera!

Groetjes je mede DT-er Tineke

Rita zei

schitterend label!


groetjes Rita

Sanne zei

Dit zou zo ook een kaart voor mijn vader kunnen zijn. Die is dol op vogels. En ik op jouw tags! Top gedaan weer!

Liefs Sanne

Judith zei

Heel mooi, Vera!!
Helaas kan ik de laatste foto niet zien (enkel een wit vlak).

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

Glenda de Heide zei

Prachtig labelkaartje, Vera.
Heel mooi papier heb je gebruikt.
Veel liefs Glenda

Maia zei

Ben een beetje achter wat een schitterende tags heb je gemaakt!
Zeker mooi achtergrond papier uit Polen bij de mooie vlindertag!
Deze vogeltag vind ik ook een topper hoor!
Hele mooie kleuren!
Groetjes Maia

Naomi zei

Heel erg leuk geworden!!!

Liefs
Naomi

Brenda zei

Zo mooi!!!
Lieve groetjes Brenda

José zei

Je bent helemaal aan de tags he! Ook weer zo'n mooitje. Prachtig de vogeltjes.
Groetjes, Jose

Desirée-ScrapDees zei

oh wat mooi zeg, je bent goed bezig geweest! leuk die vogeltjes!

Danielle zei

hele mooie tag, prachtige kleuren en mooie vogeltjes

Caroline zei

Schitterend gemaakt, prachtig papier, ik hou van vogeltjes !