Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Warm Wish

Beste allemaal,

Wat een heerlijk lenteweer vandaag he!
Hopelijk hebben jullie er van kunnen genieten.

Vandaag een labelkaartje met een minibreiwerkje.
Een verjaardagswens voor een vriendin die aan het breien geslagen is.


Eerst gebreid op pennen 5, toen nog 1 toer gedaan op cocktailprikkers.


Ik gebruikte achtergrondpapier van Eline. Zachte lentekleurtjes.


Een knoopje, een lintje en een stiksteekje maken het geheel weer compleet.

Ik wens jullie allemaal een goeie zondag toe, hopelijk weer net zo zonnig als vandaag!

Groetjes,

Vera

9 opmerkingen:

Sanne zei

Wat is dit leuk gedaan zeg! Dat breiseltje doet me denken aan het geboortekaartje van mijn neefje. Mijn tante maakte toen allemaal breiseltjes op prikkers. Een toepasselijke creatie!

Liefs Sanne

By Cisje zei

Wat leuk dat breiwerkje!!

Groetjes Cisca

Marjan zei

Heel erg leuke tag! Lastig hè, dat pennetje breien op de cocktailprikkers? :)

Groetjes, Marjan

Angèle zei

Altijd al eens willen doen zo'n mini-werkje. Echt een geslaagd projectje ;)

Fijne zondag Vera.

Cornelie zei

Heel erg leuk!
Groetjes Cornelie

Margot zei

superleuk idee!

Gery zei

Wat een superleuk en toepasselijk label heb je gemaakt.
Dat breiwerkje is gewoon te gek hoor!!
Groetjes Gery

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Vera.

Liefs Riet.

José zei

HELP wat loop ik achter zeg, schandelijk! Wat een ontzettend leuk idee dat kleine breiwerkje op je tag. Ik vind em geweldig!
Groetjes, Jose