Pagina's

woensdag 25 april 2012

Hello sweet friend

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn verhuiskaart!
Erg leuk om te lezen :)

Hebben jullie de nieuwe sketch bij DutchCardLovers al gezien?
Hijs leuk joh!
Aan de hand van deze sketch maakte ik een kaart voor een vriendin :)


Het gebruikte papier is van Eline's NurseryGirl. Heerlijk dat roze :)
Gemat op kraft, een van mijn favo combi's...


Uit het papier ook nog een schaartje geknipt...
En een tinytext geplakt...


Lekker los gegaan met wat knoopjes...

En alles gestikt met de hand...
(ik moet toch echt eens gaan oefenen met mijn naaimachine...)

Ik wens jullie een gezellige avond, morgen ben ik terug met nog een kaartje.


Groetjes,

Vera


Deze kaart doet mee met de challenge van DutchCardLovers

14 opmerkingen:

Brenda zei

Wat een super leuke kaart, inderdaad heerlijk al dat roze!! :-)
Lieve groetjes Brenda

Margot zei

wat een klus alles met de hand (ik doe dat zelf ook hahaha) mooi kaartje!

Cornelie zei

Een hele leukerd! Het schaartje, de knoopjes, in combinatie met het papier, erg leuk!
Leuk dat je met DCL meedoet!
Groetjes Cornelie

Silvia zei

Wat een leuke kaart Vera.

gr. Silvia

Sanne zei

Ja, dit is echt een kaart voor jou! Lekker roze, maar het heeft toch iets stoers met die knopen en het stiksel! Top gedaan weer! Ik vond de sketch ook erg leuk. Sinds ik een naaimachine heb, hou ik tijd over. Dat handwerk was wel tijdrovend, maar het is wel heel mooi!

Liefs Sanne

Sieta zei

Hoi Vera, wat is dit een prachtige kaart geworden.

Liefs Sieta

José zei

Ik vind em top! Je hebt zo'n mooie, eigen en herkenbare stijl. prachtig uitgewerkte schets joh.
Groetjes, Jose

Willy's creations zei

Ik vind hem prachtig!

Groetjes,Willy

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor gaaf geborduurd allemaal. Bedankt voor je deelanme aan DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan. Kraft en roze is idd een mooie combinatie. Leuk dat schaartje en die knoopjes. :)
bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets! Echt prachtig afgewerkt Vera.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Angèle zei

Dat schaartje past zo leuk bij de knoopjes! Echt een leuke kaart Vera!

Groetjes, Angèle

miriam zei

wat een leuke mooie kaart

bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Marjan zei

Hij is schitterend, dat schaartje is super erbij! Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan