Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Heart full of flowers

Goeiemorgen allemaal,

Afgelopen woensdag werd mijn oudste zus 40!
Geen dag om zomaar voorbij te laten gaan natuurlijk ;)

Ik maakte voor haar een hartenhanger, versierd met bloemen.
In haar lievelingskleur roze.

Van grijsboard sneed ik een hart en beplakte dit met papier van CosmoCricket.
Ik sprak mijn bloemetjes toe, of ze wel zin hadden in een verhuizing naar een ander adresje.
Dat wilden ze gelukkig maar al te graag.


Dat getal 40 moest natuurlijk ook een plekje op de hanger ;)



Zo, dit was weer een keer wat anders dan een kaartje!

Ik wens jullie een goed weekend en bedankt voor het langskomen!

Groetjes,

Vera


17 opmerkingen:

Miranda V zei

Wat een mooie verrassing voor haar 40e verjaardag!

Marlieke zei

Wat enorm mooi gedaan!

Nadine zei

Ik vind 'm super! En zo komen de bloemetjes nog eens op ook. Heb hier ook een hele toren die staat te verstoffen :). Knap hoe mooi je dat hart hebt gesneden, heb je een mal of uit de losse pols?

Marjanne zei

Dit is heel mooi, als ik een bloemetje was wou ik ook wel op zo'n hartje zitten

Regina de Koning zei

Prachtige gedaan!! Leuk om je zus zo te verrassen en tja het is altijd lastig mooie dingen af te staan, maar voor je zus doe je dat gewoon, toch?? Met mooie foto's mag je er van nagenieten.
Geweldig!!
Groetjes, Regina

Cornelie zei

iets anders, maar,O,zo leuk!

Sieta zei

Wauw, prachtig gemaakt Vera.

Liefs, Sieta

Home sweet home zei

This is soo lovely:):)
You makes also very beautiful cards.
Love Merethe

Judith zei

Oh, Vera, dit is een heel mooi hart met een bijzondere betekenis, denk ik. Heel heel leuk! Dat vindt je zus vast ook wel.
Groetjes, Judith

Maia zei

Lief zeg van die bloemetjes dat ze wilden verhuizen maar het is dan ook naar een speciaal iemand en daar zullen ze het wel naar hun zin hebben.
Wat mooi dit hart en zo leuk met al die roze kleurtjes, fleurig en prachtig gemaakt!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Gery zei

Van harte gefeliciteerd met je zus haar verjaardag.
Geweldig om zo'n mooi hart voor haar te maken.
Als je dit zelf zo kunt snijden ben je voor mij al een kunstenaar en dan nog zo mooi versieren met papier en bloemen.
Het kan niet anders, dan dat ze er superblij mee was.
Fijn weekend en groetjes Gery

Marjan zei

Gaaf geheel, van harte met je zus en zij zal dit vast geweldig vinden!

José zei

Mooi Vera. Echt een heel gaaf kadootje voor je zus.

Unknown zei

Dit is echt geweldig, wat een prachtig kado! De mooiste kadootjes zijn toch de zelfgemaakte vind ik altijd. Volgens mij vind je zus 'em helemaal super!
Groetjes Elly

Je@net zei

Wat een mooi cadeautje voor je zus, daar zal ze blij mee zijn!

Jeany zei

Wat een leuk idee, daar zal ze vast heel blijmee zijn geweest!! Ik vind hem prachtig!!

Sanne zei

Ik heb hier wat gemist, zie ik. Gave hanger. Helrmaal mijn smaak. De kaart die je voor Nadine maakte is ook geweldig. Geen wonder dat je won. Leuke kleurtjes. Ik kijk al uit naar een volgende creatie.

Liefs Sanne