Pagina's

zondag 30 december 2012

Overzicht 2012

Beste allemaal,

Om het geheugen weer even op te frissen en om 2012 mee af te sluiten,
hieronder 12 kaarten, van elke maand heb ik er 1 gekozen.

Bedankt voor jullie leuke reacties het afgelopen jaar!
Ik wens jullie allemaal alvast een heel goed nieuw jaar!

Groetjes,

Vera

Januari


Februari


Maart


 April


Mei

 
 Juni


 Juli


Augustus


 September


 Oktober


November


December

 
En... volgend jaar ben ik natuurlijk weer van de partij!

12 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ze zijn allemaal prachtig!


Groetjes,Willy

Sanne zei

Ik heb het afgelopen jaar al je kaartjes gezien. Met veel plezier! Ik bewonder je stijl! Bedankt voor alle inspiratie en tot in 2013!

Liefs Sanne

crealinedance zei

Hallo mooie keus ziet er leuk uit.Gr.Nel

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een prachtig overzicht van 2012! Je kaartjes zijn stuk voor stuk super!

Marlieke zei

Hoi Vera, mooi overzichtje zo! Vooral die va oktober is bijzonder he?! ;-) Ik heb voor morgen een soortgelijk berichtje op mijn blog staan. Fijne jaarwisseling en tot in 2013!

Angèle zei

Zo herkenbaar jou Vera! En zo mooi allemaal! Voor jou en je gezinnetje ook alle goeds voor 2013. Dat we weer een creatief jaar mogen hebben!

Groetjes, Angèle

Miranda V zei

Heel mooi overzicht, leuk op het zo te laten zien. Fijne jaarwisseling en op naar een nieuw jaar vol mooie creaties!

Unknown zei

Superleuk om weer al deze kaartjes te zien! En natuurlijk ben je weer van de partij volgend jaar, je maakt zulke mooie dingen, die moet je gewoon delen!
Ik wens jou en je gezinnetje een heerlijk 2013 toe!
Liefs Elly

Margot zei

gaaf! die met die hangende theekopjes is mijn favoriet!

Jeany zei

Nog een gelukkig nieuwjaar voor jou en je familie Vera,

Ik vind april een super vrolijk kaartje, jemaakte mooie creaties, echt allemaal prachtig, ook die met het vogelhuisje, erg leuk. Groeten van Janine

angeleef zei

Wat leuk dit overzichtje!
En stuk voor stuk prachtige kaarten natuurlijk!
Groetjes
**Evi**

Maia zei

Prachtige verschillende kaarten Vera!
Ik wens jullie een gezellig, creatief en gezond 2013 toe!
Lieve groet Maia