Pagina's

maandag 10 juni 2013

Home in a jar

Hallo allemaal!

Zo, daar ben ik weer.
Met iets anders dan een kaartje vandaag.

Kijkkastjes, helemaal hot op dit moment.
De meesten van hout.
Maar waarom niet in een glazen pot?
Dit wilde ik eens proberen.

Op heel internet vond ik er maar 1.
En die lijkt niet eens op wat ik in mijn gedachten had.

Ik ging aan de slag met de nieuwe stempels van Eline (Dolls house)

Benieuwd??

Hier de foto's.... (Poe wat is glas toch lastig te fotograferen)

Titel: Home in a jar
Maar je kunt het natuurlijk ook pottenkijken noemen ;)

Ik legde wat laminaat, begon met behangen,


Zocht wat foto's en tegels uit voor aan de wand.
Een klok en een wekker mochten ook niet ontbreken.


Hing een kitsche lamp aan het plafond


 En natuurlijk lekkere stoelen, wat muziekboekjes en een gezellig kleedje.



 In het kastje wat kopjes voor een bakkie thee.


 Als laatste sloot ik het deksel en hing een label aan de pot...


Leuk dat jullie even kwamen kijken!

Er volgt er vast nog een keer eentje!

Groetjes,

Vera


















23 opmerkingen:

Judith zei

Wow! Het idee alleen al is leuk. Om dit glazen huisje te maken moest je zeker veel priegelen. Maar wat is het leuk geworden!!!
Komt vast op de blog van Eline. Zoiets leuks hoort gewoon in de spotlight!

kreamade zei

Echt super leuk! Wat een idee!! Complimenten. gr. Hennie

susie zei

OOOhhh dit is gewoon fantastisch gedaan Veraatje !!!
Zo petieterig , daarvoor moet je toch fijne vingertjes hebben hoor.
WAUW !
Het is gewoon af ... alles erop en eraan (en erin, hihi). En hoe zit het met de thee, ist water heet ?

Liefs,ikke :)

Miranda V zei

Ge-ni-aal! Ontzettend leuk zo in het potje en wat een gefriemel. Héél leuk "ingericht", de foto's op de muur ook echt.... SUPER! Ik kom vaker bij je pottenkijken hoor. ;-)

By Cisje zei

Wat is hij mooi geworden!!

Margot zei

wat goed bedacht! helemaal geweldig Vera!

Sanne zei

Wat is dit gaaf, zeg! Heel erg leuk bedacht en prachtig uitgevoerd. Mijn complimenten.

Liefs Sanne

Unknown zei

Echt SUPER leuk!!! Wat een details!
Groetjes Elly

Maartje zei

Wat ben je weer lekker crea bezig geweest! Origineel hoor!! Gezellig, dat pottenkijken ;). Groetjes Maartje

martina's kaartjes zei

wat een knappe creatie ! heel erg top !
grtjs, martina
x

Antoinette Voorn zei

Wauww wat een super ongelovelijk bijzondere kreatie , hoe kom je erop gaaf joh

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Unknown zei

leuk vera, ziet er goed uit, je weet wat sem zou zeggen, hihi, groetjes madelon

Marjanne zei

Ooo wat gaaf!!!! Super leuk Vera!!

Marjanne zei

Ooo wat gaaf!!!! Super leuk Vera!!

Wateringen zei

Hay Vera,

Tjeetje...deze pot is GAAF!!!!!!!
Wat een super tof idee, en wat
heb je dit super gemaakt!
Ik ben er weg van...en dan die snoezige
details...wauw....!!

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

femminde zei

Wat een supergaaf idee!! En errug mooi geworden. Leuk zo met jullie foto's erin.
Groeten van Femminde

Viv zei

Oh wat enig, Vera! En zo origineel, heel romantisch!

Groetjes Viv

Alina zei

fantastisch, Vera, complimenten en bedankt voor de inspiratie!

Monique Liedtke zei

Wat een ontzettend leuk idee en wat is het resultaat super gaaf!!!

Gerdine zei

Even rondgesnuffeld op je blog. Wat een leuke dingen zie ik daar! Heel mooi, complimenten!

Angèle zei

Wow wat gaaf Vera! Die fotootjes aan de wand...zo lief!

Karin Joan zei

Dit is echt super zeg! En zo leuk uitgevoerd. Complimenten.

Maia zei

Veel te lang geleden dat ik hier was opmerking blog ik kijk mijn ogen uit en ook al is deze post al wat ouder hier moet ik toch even op reageren!
Wat een leuk idee om een pottenkijk kastje te maken!
Hoe kom je er op echt erg leuk gedaan, zulke leuke details zelf een wekker en een mini schilderijtje ...echt super leuk gedaan!
Groetjes Maia