Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Valentijnsswap part 1

Hallo allemaal!

Oh, wat leuk jullie reacties op mijn verhuiskaartje!
De ontvanger ervan vond m ook leuk, altijd fijn ;)

Vorige week werkte ik ook nog aan iets.
De valentijnsswap bij de Nederlandse swappers ging weer van start!

Het was de bedoeling dat je een rijtje koos uit de bingo hieronder...


Ik werd gekoppeld aan Marina en maakte onderstaande dingetjes voor haar...

Ik koos voor...

FEBRUARI:




Zoals je misschien al merkt... Marina's lievelingskleur is paars.
Ik worstelde mij daar dapper doorheen ;)
Stiekem voegde ik wel bruin toe, maar dat vond ze niet erg...

HART:


ROOS:


Klein memoboekje gemaakt...

WOL:



Ik omwikkelde wat ouderwetse knijpers met wol en hing er labeltjes aan...

Overzichtje van wat er in het pakketje ging...


Zodra ik het pakketje van Marina ontvangen heb zien jullie het wel verschijnen op mn blog. Hopelijk laat de post me niet weer in de steek...

Groetjes,
Vera

5 opmerkingen:

Miranda V zei

Marina is een bofkont, wat een geweldig mooi pakket. Het is een super mooie eenheid door de kleuren en de hartjes die overal terug keren. Elk onderdeel van het pakketje is met zorg gemaakt, dat zie je wel. Echt heel mooi!

kreamade zei

Wat een mooi pakketje stelde jij samen!! gr. Hennie

Margot zei

supermooi!!!

Maartje zei

Ooooooooo.... wat heb je er weer iets leuks van gemaakt!! Super, zo alles bij elkaar! En ik vind paars wel mooi ;). Groetjes!!

els bennink zei

wat heb je dat mooi gemaakt