Pagina's

zaterdag 30 augustus 2014

Bo Bunny Pincushion (3/3) Birthday wishes

Hallo allemaal!

Zaterdag vandaag, hopelijk hebben jullie een fijn weekend voor de boeg!
Nu is het tijd voor deel 3 van de serie.

Het laatste deel, want, de papiertjes zijn nu echt op!
Ik ben tot het laatste snippertje doorgegaan :)

Het zijn 3 verjaardagskaartjes geworden.
Smalle hoge kaartjes...



Bedankt voor jullie leuke reacties!

Kijk ook eens op Nadine haar blog, zij post elke zaterdag een serie kaarten!

Groetjes en een fijn weekend,


Vera


12 opmerkingen:

Miranda V zei

Ja hoor, ook deze zijn vreselijk leuk! Ik ben fan. Ik ga deze ook pinnen. ;-)

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuke kaarten, ze geven me weer inspiratie! Bedankt daarvoor !

groetjes van Ank

Margot zei

Supermooi Vera!

De hobbydroom zei

Wat een super gave serie heb je gemaakt Vera! Echt super :)

Fijn weekend.
Liefs, Mandy

Sanne zei

Super gave serie weer! Hopelijk zien we snel weer zo'n leuke serie voorbij komen!

Liefs Sanne

Gerdine zei

Mooie serie! Vlinders blijven leuk!

Erica ♥ zei

Wat een ge-wel-di-ge kaarten, echt super gaaf vind ik ze,
en zo vol met inspiratie, mooi papier
heb je er ook voor gebruikt ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend nog ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Johanna zei

Ook dit is weer een topserie!

Wybrich zei

Wat een schitterende serie kaartjes heb je gemaakt! Deze drie smalle kaartjes zijn super leuk!

Thamar, zei

Hoi hoi
Ik kom via johanna op jou blog. Wat maak jij geweldig mooie kaarten Eg echt zo strak gaaf.
Fijn weekend
Thamar

Gery zei

Wat is dit een ontzettend leuke serie geworden, Vera!
Ik heb er echt van genoten om alles goed te bekijken.
Knap stukje werk hoor! Komplimenten!
Groetjes Gery

Maria V zei

Wat een mooie serie. Kleuren zijn prachtig.