Pagina's

maandag 15 februari 2016

Kaart&Slinger #5

Beste mensen!

Welkom bij:

Kaart&Slinger

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op het
maken van kaarten en slingertjes...

Nu leek het mij dus leuk om hier een terugkerende post van te maken!

Vandaag nummer 5!


Een kaartje en slinger voor een nieuwe wereldburger!



Ik had het makkelijk dit keer, met een korte naam ;)
Weer papier van Eline gebruikt.
En een uitgestanst vierkant met rondjes,
die ik nog ergens had liggen...



Daar deed ik twine doorheen, geinig effect toch?
Wat houten vogeltjes, tekststempel en klaar was ik!
Oh, voor de stiksteekjes had ik dit keer geen tijd...

Leuk dat je langskwam!

Groetjes,

Vera



5 opmerkingen:

Miranda V zei

Het twine door de gaatjes is zeker leuk. Heel mooi setje is het weer geworden!

Nota Bene zei

Wat een mooi kaartje met bijpassende slinger. Zo'n naamslingertje past echt perfect bij een geboortekaartje. Leuk gedaan!

femminde zei

Ook al heb je ze al vaker gemaakt. Ze blijven leuk. En worden vast gewaardeerd door de ouders van kleine Tom.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Sabine zei

Oh wat een leuk kaartje en slinger is het geworden. Liefs Sabine

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk setje weer! Mooie kleurtjes!